top of page

🌸Jarná vôňa🌸

Ahojte!Dneska tu mám článok spojený s jarou.Mám tu pre vás vône a všeobecne produkty ktoré na jar používam.Tento článok je len ako doporučenie a

naladenie na jar.Tak myslím že môžme začať:

1.Bershka fruity splash Body Mist

Ja osobne požívam väčšinou body spraye alebo body misti. Pre mňa voňjú omnoho sviežejšie a sú aj ľahšie takže pre mňa je to proste top.Tento body mist je jeden z mojich obľúbených v tomto článku mám ešte jeden z mojich top body sprayov ktorý je pod

číslom dva.Ale ešte k tejto vôni ešte toľko že

je veľmi príjemná a ako aj názov hovorí je ovocná.

2.Pink macaroon body splash

Tento splash je z H&M ak by vás zaujímalo. Tak tiež je ľahký a sladký.V H&M je aj silver verzia.Cenovo je tento splash veľmi dostupný taktiež ako ten predchádzajúci.Výdrž má super..Ja ho väčšinou nosím v lete ale hodí sa aj na jar.

3.EOS strawberry sorbet

Myslím že každý pozná značku eos. Mne sa môj starý minul tak som si povedala že si kúpim nový.Tento krát som siahla po jarnej príchuti,je to strawberry sorbet. Ako už asi viete eos má super hydratáciu a to sa vsťahuje aj na tento.

4.EOS hand creame berry blossom

Toto je ďalší produkt značky eos je to hand creame strawberry blossom. Znova som si vybrala produkt z jahodovou príchuťou/arómou. Ako je zvykom znova je veľmi hydratujúci. Je proste super.

5.Yankee candle summer scoop

Táto vôňa od yankee candle mi veľmi vonia.Názov je síce summer scoop ale mne veľmi pripomína jar,má jahodovo čučoriedkovú vôňu.Ja mám tú najmenšiu verziu.Ako už asi viete yankee candle je jedna z drahších sviečok.

Tak toto už je pre tento článoček. Nezabudnite ma followovať na všetkých sociálnych médiách (Linky sú hore v rohu na domovskej stránke.

-❌xoxo❌


bottom of page